Sidor

29 januari 2016

Blå färg och rund form i min trädgård






21 kommentarer:

Veronica sa...

Blåa grejer i trädgården tycker jag under ett antal år att det krävs mod att ha! I höstas kom mannen hem med 2 jättestora glaserade blå terrakottakrukor som nu står och väntar in våren.Tänkte måla om den MEN, sen hörde jag att formex påstod att den blå färgen i är supertrendig så nu kanske de få förbli blå :)
Fast du har ju vetat detta hela tiden! Eller hur? ;)

Kram

Nette Cecilia sa...

Otroligt vackert med det blåa ,trevlig helg ,nette

Maribel sa...

Fin färg och vackert med klotet, där man kan se huset spegla sig i.
Trevlig helg!
Marika

Glädjekällans Trädgårdsblogg sa...

Visst är det vackert med blått men något jag lite ångrar idag är att de gamla trädgårdsmöblerna 1997 fick blå färg på järnet istället för svart och ännu behöver de inte målas om ;-))
Trevlig helg!
Birgitta

Gunilla sa...

Älskar verkligen den blå färgen.
Det finns några blå kulor ute i trädgården hos mig .

Härliga bilder.

Trevlig helg

Min Lilla Kokvrå sa...

Fina, blåa blickfång du har i din trädgård.
Trevlig kväll! / Birgitta

Tittis trädgård sa...

Den blå färgen är riktigt läcker och drar blickarna till sig. Passar fint tillsammans med det gröna.
Trevlig helg!
Titti

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Vackra blåa blickfång. De får trädgården att lysa upp. Ser att ni till och med har lyckats finna en blå grill.
Önskar dig en skön helg :)

Inger sa...

Blått är flott!

Marit sa...

Så vakre blå kuler du har i hagen! Blått er veldig fin farge som passer til det meste :)

God helg!

AnnA sa...

Hej!
Så fin den blå ampellyktan är! Jag är förtjust blått, trots att den blå trädgårdstrenden sägs vara förbi...
Och rosen, kan det vara American Pillar?
Trevlig helg!
Hälsn
AnnA

Sabelhagens Olivlund sa...

Fina bilder, så snyggt med de blå klotet mot pionerna.
Kram Maria

Unknown sa...

Jättefina bilder, uppfriskande blå nyans. Jag har också några glaskulor i blått, men inte lika fina.
Hälsar
Marta

BP sa...

Å bara den första bilden antydde vintern. Jag tackar:-)

Katarina www.engronsida.blogspot.com sa...

Så vackert med de blå inslagen!
Allt gott!
/Katarina

Hällan Visningsträdgård/Ulrika sa...

Man ska ha de färger man gillar och det mesta är fint när det hamnar rätt. Det syns verkligen att du gillar blått och kan placera rätt.
Trevlig helg!

Janicke sa...

Åh, jag längtar. Upptäcker att jag tittar mest på blommorna och det gröna. Fint med blått!

Tant Otteskrufv sa...

Lysande vacker kulör!

Berit sa...

Så vackert med blått.
Jag önskar dig en underbar helg!!

Carina, 4 Seasons by Carna sa...

Blått har alltid varit en av mina favoritfärger och jag hittade en underbar nyans till trädgårdsbordet. Tyvärr är det inte lika kul med underhåll. Du visar så många fina exempel i bilderna. Jag är dålig på att få med den typen av dekorationer. Nu får det bli ändring på det! :)

Ha det gott! Carina

Unknown sa...

Så fin effekt med den blå kunsten i hagen. Det var inspirerende:)