7.30
Här har vi sovit i natt (men jag tog bilden redan igår innan vi stökat runt). En helt underbar tågkupé med massor av fina detaljer. Det får bli ett helt inlägg om detta b'n'b i Marrum vid senare tillfälle.
Frukost i tågvagnen bredvid.
Här åt vi pannkaksmiddag igår.
Nu lämnar vi detta ljuvliga ställe och kör inåt land. Tur att vi har AC i bilen ...
Och resten av bilderna kommer ikväll!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar