Sidor

27 juni 2026

EFIT - från tåg till ö, en junilördag i Nederländerna

Det här blir ju kul, med vridna bilder? Jag får ordna eländet vid datorn ikväll, har så mycket strul med mobilen just nu.
7.30
Här har vi sovit i natt (men jag tog bilden redan igår innan vi stökat runt). En helt underbar tågkupé med massor av fina detaljer. Det får bli ett helt inlägg om detta b'n'b i Marrum vid senare tillfälle.

bonusbild - liggande igen 🙄

8.30
Frukost i tågvagnen bredvid.
Här åt vi pannkaksmiddag igår.

9.30
Nu lämnar vi detta ljuvliga ställe och kör inåt land. Tur att vi har AC i bilen ...

Och resten av bilderna kommer ikväll!

Inga kommentarer: