Sidor

30 augusti 2010

Blue Monday


12 kommentarer:

Maria sa...

mmmm vad vackert! jag vill komma hem till dig och fika i din trädgård *uppmanar :)*kram gose-du.. krya på dig!

Charlotte sa...

Å vad vackert! Verkligen inbjudande trappa!

Rebecca sa...

Great blues and yellows!

bokhyllan sa...

Vilken veranda! Otroligt inbjudande och vacker!

Pockethexan sa...

Vilken drömveranda, du har vekligen lyckats få det att se hemtrevlig o konstnärligt ut på samma gång!!!

Bradburys böcker är inget som varken jag el. sonen har läst men kan ju ge det som tips till sonen när han har läst ut de här.

Kramis!
<;D

PS:nu har jag fått in mina bokpåsar igen så jag hoppas att du inte har köp Harris bok ännu för då kommer den snart med "kvastposten" <;p.DS

SmilingSally sa...

I love these blues.

Happy Blue Monday, Anni! Check out my book giveaway.

Anna tassar in.. sa...

Men så vackert..helt underbart..så svenskt så somrigt..

ha ha sååå du har inte hittat in till Filipendulska..härligt att du klurade ut det nu så..:)

LV sa...

A lovely area filled with great blue things. Very nice blog and post.

Ninne sa...

Jag som älskar blått- Blott blått på din veranda var verkligen inbjudande
Kram Ninne

Anonym sa...

Där. På trappan.
Där ska jag sitta nån gång.

Kram!!

Fighter

Entertaining Women sa...

A gorgeous vignette. Thank you for sharing the photo. Cherry Kay

emsa sa...

Lika bra du gör en matbok!! jag blir så jäkla hungrig och sugen när jag tittar in hos dej!! Tack för härliga bilder!