Sidor

08 juni 2011

Onsdagstema - hälsning


12 kommentarer:

Mia sa...

Ooohhhh Jeeesus....vilka dagar, vilka bilder....to die for! *suck*

Lisa sa...

Vilken härlig skylt!!!

Monica o Jacob sa...

Det var inget dåligt ställe;-)))

Pialotta sa...

Härligt att hitta skyltar som är något annorlunda och som säkert bara finns en av:)))

anemonen sa...

Fantastiskt ställe. Fler sådana!

Anonym sa...

En mycket trevlig hälsning

Wildhearts sa...

Härligt ställe. Där kan jag mycket väl tänka mig att vara.

Leena sa...

En hälsning svår att motstå ... Hoppas de höll vad de lovade!

Elisa Day sa...

Vilken charmig text och skylt!

Bildgatan sa...

De har hittat något nytt och så bra.

Anni sa...

När jag nu kikat runt hos andra deltagare i utmaningen ser jag att man har lagt in en egna texter i sina bilder. Det har som ni ser inte jag, jag gillar inte att manipulera bilder - så jag valde en med färdigskriven hälsning!

B i r g i t t a sa...

Detta ställe kan man ju inte gå förbi!
Det var nog det mest inbjudande jag sett :)