Sidor

17 augusti 2011

Ordlös onsdag - sommarsammanfattning


13 kommentarer:

Anni sa...

Mycket sol och mycket bad, avkoppling och flera resor. Min sommar har varit helt fantastisk!

Öbon sa...

Åh, där vill jag gå.

Pialotta sa...

Så där ja.. mindre bad o sol för min del, men dock en massa annat.. fika tex. ;)

Marianne sa...

Så många bad har det tyvärr inte blivit för min del i sommar men jag tar igen det i höst. Men då i varmare vatten.
Fint med vågorna på botten.

Cari sa...

Så vackert. Är det från Gotland?

bokhyllan sa...

Åh, den här bilder tycker jag om!
Sjöar och hav hör sommaren till.

Laila sa...

Min sammanfattning av sommaren också även om den såg lite annorlunda ut...
Men vilken ljuvlig sandstrand du har! :-)

SigridfraEnget sa...

Ah; en sånn sommar är perfekt!

Anonym sa...

Lyckliga du!!!
Där skulle jag vilja strosa, vilken lycka det vore...

Pysselfarmor sa...

Mycket sol och mycket avkoppling har jag haft,,,men inte resor - ja möjligen dagsturerna kanske räknas dit ....bada gillar jag inte alls.

Superläcker bild!

Anonym sa...

Underbart
Mia

Anonym sa...

Glömde säga att bara den röda lyktan var min..
Det var skoj att blåsa glas men svårt
Mia

Laila sa...

Precis som du säger så är det slånbär. Har blivit lite förvånad när folk sagt blåbär och plommon... ? :-o

Kommer ihåg att jag hjälp min moster plockat slånbär när jag var liten. Hon gjorde saft. Tyvärr kan jag inte för mitt liv komma ihåg hur det smakade.