Sidor

08 juni 2009

I'm in Love, part five!


Än är jag inte på marken igen, flyger fortfarande omkring i ett lyckorus efter helgen. Ska försöka formulera mig, men har tittat på en liten fin dokumentär som gick på tv4fakta härom natten. En dokumentär om Bruces spelning på Super Bowl.
Och det är klart, att efter att ha sett de konsertinslagen är det inte lättare att landa.

Men jag ska fälla ut hjulen snart.
Vända vingklaffarna.
Försöka.

Tills dess får ni njuta av en av mina bilder från igår kväll.

11 kommentarer:

Ulla PE sa...

Var du också framme och tafsade på honom? Så du inte kan tvätta dig på en vecka...
;-)
Själv har jag haft en mindre kul helg, med våldsamma magsmärtor, förmodligen gallan som spökar. Bättre det än magkatarr, vilket var ett annat alternativ. :-(

Anni sa...

Nej, Ulla. Men jag har bra zoom på kameran... ;-)
Krya på dig!

Kristina sa...

jag tycker du ska fortsätta sväva i ett lyckorus så länge du bara kan! Förr eller senare kommer du ju ner eller hur?
Men det låter som det var bra iallfall, riktigt bra bild!!!
Kram

Titti sa...

Jag befinner mig också i ett lyckorus och har gått omkring på jobbet och sjungit(Brucelåtar)hela dagen!

Vilken konsert och vilken man! Tre timmar och 30 låtar och han drack knappt vatten under tiden- vilken spelglädje!

Den kvällen kan man leva länge på.

Anonym sa...

Sväva vidare, Anni!
Det är du så väl värd.

All världens kramar från mig

Ann Charlotte sa...

Ta det försiktigt. Gör en mjuklandning!

Helga sa...

Håller med. Har inte riktigt återvänt till verkligheten ännu. Kände mig som om jag var onykter idag på jobbet.
Vi såg och hörde jättebra. Efter drygt halva tiden lirkade vi oss ner på innerplan. Sämre sikt men ännu bättre feeling!

Underbart var det!

Öbon sa...

:-)

Var du på alla konserterna?

Anni sa...

Fredagens och söndagens!
Hade biljetter till torsdagens men de fick jag inte behålla eftersom jag överskridit maxantalet (och betalningen inte gått igenom...)

Öbon sa...

Tack! Hoppas, hoppas nu att det ordnar sig. Annars blir det inte helt lätt att få nya huset klart, det börjar bli lite ebb i kassan.

Öbon sa...

Spekulanten kom inte!