Sidor

29 november 2011

Blåsta på konfekten?

Minns ni min tjejmiddag med indiantema? I tisdags var det dags igen för gänget, nu på temat sex.
Och ja, det går att tolka på många, många sätt.
Vi är väldigt generösa i våra tolkningar!

En av tjejerna skickade ett mejl att hon kanske inte hann komma, hon hade mycket på jobbet och var väldigt trött. Vi svarade henne att vi så gärna ville se henne och att vi verkligen hoppades att hon kom även om hon blev sen.


Värdinnan hade dukat bordet med torsos och sexkamrater.

Av en gäst fick hon den vackra blomman ...


Till fördrink blev det Sex on the Beach, tillbehören var långa och gick att doppa. Innan vi druckit upp den kom väninnan med stressigt jobb. Vi blev så glada!

Förrätten hade tjejen med blomman gjort; Trekant med norska rejer i klumpesnusk.


Huvudrätten var falsk Wellington, dvs smördegsinbakad köttfärsröra i portionsstorlek. Vi fick två var ...


Och efterrätten, som jag stod för, blev Istället för sex; en chokladpannacotta serverad med ananas, chili och mörk rom. Många kvinnor sägs ju föredra choklad framför sex ...


Men inte anade vi att vi egentligen kunde ha kallat middagen för möhippa! Passande med temat, eller hur? Nu i måndags fick vi veta att tjejen med allt jobb - ja hon hade gått och gift sig i all hemlighet på lördagskvällen!

Och jag är så imponerad över att hon inte avslöjade sig!

5 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Ojojoj att klara sitta och klämma på en sådan sak på en tjejmiddag det är beundransvärt!

Mitt bästa jag sa...

Gud vad häftigt och vad svårt det måste ha varit att sitta där tyst när ni bubblade på.... KUL!!

Nette Cecilia sa...

amaryllisen var bra (fniss) ni hade säkert kul,kramNette

Leena sa...

Vilket roligt sätt att träffas! De falska Wellington-knytena såg verklighetstrogna ut ;)

Gilla sa...

Det verkade ju vara en trevlig tjejträff, som blev en möhippa er ovetandes. Det såg verkligen smaskigt ut, det ni åt.

Festlig dukning på temat och fina presenter i det temat också.

Sv: Tack så mycket för din fina kommentar om mitt Fototriss. Om jag har minnen därifrån, ja, det kan du ge dej på.

Gilla