Sidor

08 november 2014

Som en boll kommer jag tillbaks till dig




19 kommentarer:

Lisbet sa...

Ljuuuvliga bilder!
Ha en lika ljuvlig, mjuk dag!
kram

Jenny sa...

Perfekta bilder på temat!

Spanaren sa...

Mycket fina bilder alla tre. Fastnade mest för bild nummer 3 (längst ned).
/kram

Violen sa...

Vackert, enkelt och sparsmakat! I like!

Janicke sa...

Wow! Tänk att du alltid har mittiprickbilder till teman!

Åke sa...

Härligt tema! Bild nummer tre vart min favorit :)

Anonym sa...

Passande bilder till temat.

Eva Trillian sa...

Stiligt trissat :) Oväntat och snyggt!

Vi i Kasperian sa...

Oh, så fint du illustrerar temat!!!
Berit E

cissi sa...

Vackert! Och en perfekt triss till veckans tema!

Pia sa...

Härligt trissat ;) Fina bilder!

Tony sa...

Enkelt är bäst, snyggt triss!

Hanna sa...

Kanonsnyggt, love it!

Nett sa...

Så vackert, riktigt fina bilder :)

Anonym sa...

Härlig triss!

Per-Anders sa...

Snygg tolkning av temat. De tre bilderna skapade tillsammans också en rörelse.

Anitas Malta sa...

Är du säker på det ;-) Snygg boll och en fyndig tolkning.

Vadå liten rumpa !! Haha.. försökte faktiskt redigera den där skräckbi.. Äh.. jag menar skuggbilden men det blev bara värre och värre. Det som syns är original men inte sjutton ser jag väl ut så där. Eller så gör jag väl det men inte i spegeln iallafall ;-)

Freja sa...

Så stillsamt spegelblankt den guppar tillbaka, precis som en gummiboll ska!

Borgmästaren sa...

Fint med en skärva av sommaren mitt i novembermörkret. Stilla och fina bilder.