Sidor

18 april 2015

Med Mumin bland vårblommorna




17 kommentarer:

Violen sa...

Härlig kombination vårblommor och Mumin! Den blir jag glad av!
Trevlig helg!

Unknown sa...

Aha det är alltså DÄR Mimintrollen bor :-)

anemonen sa...

En trevlig triss och jag är förtjust i Mumintrollen jag med.

Spanaren sa...

Goa och fina trissar!
Ha en bra dag/ kram

mammakero sa...

Härlig triss! Att se annat än gräs och blommor är jättekul, att se Muminfamiljen en extra bonus!!!

Eva Trillian sa...

Men, se så mycket trevligt du hittade på din gräsrotsnivå :) Bästa Muminfamiljen :) En triss som lockar fram ett riktigt leende :)
Sv: Stort tack för din hjärtevärmande kommentar :) Jag har läst den mer än en gång. Tack!

Leena sa...

Nämen - så urgulligt! Det skulle jag tänka mig att ha. Muminfigurerna är ju så roliga och finurliga så vem vill inte hitta dem land sommarens blommor? Hopps ni fick det trevligt på firandet som du berättade om på nästa inlägg!

kariogjon sa...

I din trädgård där växa små mumin! En fantasifull triss! Kari

Meta sa...

Det var en kul tolkning på temat så mysigt
Ha en fin och skön söndag
kram Meta

KulTur i Natur - Tony sa...

Kul! :-)

Anneli - A'la Foto sa...

Vilken härligt tolkning! Det där huset var ju jättefint!

Borgmästaren sa...

Roligt och färgglatt. Men så små figurerna måste vara.

Per-Anders sa...

Jättefina och roliga bilder.

Åsbergs Foto sa...

Kuk tolkning av temat och med fina bilder!

Mias Mix sa...

Så sött med Mumin! Och vilken fin tårta u visar idag!

Semester & Mat sa...

Denna triss gillade jag :)

Tomtan sa...

Härligt vårig triss!