Sidor

19 juli 2010

Blue Monday


12 kommentarer:

SmilingSally sa...

I love, love, love that cobalt blue dish, Anni!

Happy Blue Monday!

Anonym sa...

Å nu blev jag sugen på godis.
Suck.

Anne-Lie sa...

Men är förundrad över att det fortfarande finns choklad kvar hemma hos dig! Å du fönsterkarmsduken tycker jag att jag känner igen;-))

Ninne sa...

Gottegris, men blått är gått!!
KRam Ninne

Anonym sa...

Jag läste ifatt mig på dina tidigare inlägg,,du vet jag har motionerat så mycket så jag inte hunnit,,hehe..Jag måste berömma dig, du är verkligen en fena på att blogga och dina reseskildringar,,jag har ju hur många ställen som helst jag vill åka till NU..
Kram
MiaE

Sara och Mr T sa...

Åh den där skålen med innehållet hade jag gärna tagit emot idag...
Varit sååå sugen på choklad!!

Thoughtfully Blended Hearts sa...

Love that blue and the little critters in your sidebar!!!

Thoughtfully Blended Hearts sa...

I thought you might enjoy the white squirrels in my back yard...

http://thoughtfullyblendedhearts.blogspot.com/2010/04/white-squirrel.html

Jingle sa...

lovely blue blog template,
very elegant blue post.

Ann sa...

Fantastic blue dish in the window. And I LOVE your banner. Happy Blue Monday.

Ulla PE sa...

Ja, den såg jag också, fönsterduken alltså.
Tänk att jag inte är förvånad över godisskålen! Men det är kanske en gammal bild ;-)

Anni sa...

Alldeles nytagen, Ulla - och godiset finns kvar!

Godis från Fazer, skål från Iittala, duk från Balders Hage (e-handel) och rosen heter Flammentanz ;-)