Sidor

24 mars 2010

Äntligen!

16 kommentarer:

Janicke sa...

Mmm visst är det härligt! jag har snödroppar utanför huset också.
Kolonin har jag inte hunnit kolla, men där ligger nog snön ännu.

Gudrun sa...

Så ljuvligt.
Ha en bra dag.

maria sa...

DET FINNS HOPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bea sa...

Åhh...jag längtar till den ljuva vårtiden!
Ha en bra dag! /Bea

Anonym sa...

Va?! Här röjs det snö för fullt utanför huset!

Anne-Lie sa...

Ojoj vilka stora vintergäck det växer i din trädgård;-)

Gunilla sa...

Vad fina vårblommor. Jag får nog allt vänta ett bra tag till

Ha en fin dag
kramen/Gunilla

Pockethexan sa...

Ops, nu gjorde jag det igen..

fastnar för ett äldre inlägg o skriver en massa där o inte i det senaste inlägget o jag höll på att göra det igen när jag fastnade för Välingby inlägget som jag har läst tidigare men inte skrivit något om..

Så nu gör jag det; jag ÄLSKAR dina lång inlägg om hus o stadsdelar o jag har sett "din" film många gånger på tv o "play" för jag är ju en sådan där husnörd som älskar gamla hus o det var ju det jag höll på med i mitt friska liv var arb. led för ROT-pojekt. För det var extra kul igår när 21-åringen (elektrikern) som också har fått upp ögonen för det här med "gammalt" efter allt han får ta hand om i sitt jobb som att det är vass under putsen i ga.hus..?

Jo han satt o tittade på ett prog. om världsutställn 1914 o arkitekten Ferdinan Boberg som jag är lite förtjust i eftersom det är ett av mina större arbeten när jag var med 1988-89 o renoverade Posten på Vasag. ett Boberg hus (o vi i skräpet hittade Sthlms 1-a brevlåda som nu hänger på P-museet!) o sonen blev så glad att få höra att han också var med i den renov. för han låg ju i magen..

Kramis igen o det är härligt att få se att våren har kommit längre hos er än hos oss..?!

<;D
(min bild är någon v. gammal..)

Kristina sa...

Ja det är ju inte en dag för tidigt för våren att titta fram =)
Kram

Mona sa...

Härligt. Jag håller med äntligen.
Ha det bäst.
Kram ♥

Babsan sa...

Ja, du bor ju i södern du...!

Och till våren far du snart...

Anonym sa...

Ja visst är det underbart,,VÅR..
Mia

Susanne sa...

Nä nu blir jag avis, verkligen jätteavis!! Men visst ser jag snön försvinna och det går ändå skapligt fort när det är plusgrader=)
Ha det gott! Kram

Susjos sa...

Jag som bor i norra delen av staden har gott om snö kvar än...längtar efter blommor NU!

Lotta sa...

Vilken underbar bild på vintergäcken.
Jag är riktig avis för där som mina skall komma ligger det fortfarande massor av snö...
Nu vill jag ha vår och SOL!!!!!
Mysig påskhelg!!!!!!
Kramizzz // Lotta

Anonym sa...

Åh, vilken härlig vårbild! :)