Sidor

29 maj 2011

Veckans hus - Glasskiosk II


Bjuder på färska glasskioskbilder från London! 
Först ut är en kiosk i S:t James's Park nära Buckingham Palace.



Så en vid Regent Street,
vi är på väg till den stora leksaksaffären Hamley's
eftersom dottern letar Harry Potter-prylar.



På Chelsea Flower Show fanns denna Ben & Jerry's-kiosk.
Tyvärr utan Cherry Garcia.



Klassisk glassförsäljning i teaterpausen.
Vi är på parkteater i Regent's Park,
ser en fantastisk föreställning av Lord of the Flies!



En bonusbild från Chelsea Flower Show.
Klart att Pimm's har en egen kiosk.
Ingen glass, jag vet - men mums så gott!
Och så otroligt brittiskt!

3 kommentarer:

Camilla (Rantis) sa...

oj så många glasskiosker du fångat på bild...
lyckades inte få med någon jag, trots att fotouppdraget höll på i två veckor...
men men...får njuta av dina foton i stället!!

Hedwig sa...

Ta mig till Regent Street, jag vill ha glass.
Tack för jättefina foton från London. Skulle bra gärna vilja åka dit, det är ju lika lätt som att ta sig till Stockholm....

Anne-Lie sa...

Jag vet vilken kiosk jag skulle valt;-))