Sidor

11 december 2011

Fototriss- tre


37 kommentarer:

Cari sa...

Mmmmm så gott.

mamarazzin sa...

Hihihi... Denna tolkningen gillade jag. Sista bilden är suverän!

Anne-Lie sa...

Tar en bit;-))

Eva Trillian sa...

Sweet! ;-)

Monica o Jacob sa...

Haha bild tre där en liten råtta varit framme blir min favorit;-)
Ha en skön adventskväll;-)))

4U2 sa...

Min favorit! En "god" triss :)

Me and my dark secrets sa...

Härlig och kreativ triss.

Nette Cecilia sa...

Jätte kul ,men någon har ätit av sista bilden ,kram Nette

Madeleine sa...

<smaskig triss :)

Lasseivomma sa...

Fyndigt och smaskigt, gillar verkligen bild 3, en suverän final på trissen. Du är ju fyndig du.

mammakero sa...

Vinnartrissen!
Underbar tolkning!
Bra gjort Anni!

Janne sa...

Fint trissat. Gillar ditt val av motiv.

Annika sa...

Fyndigt och gott :-)

Susie på Stjärnarve... sa...

Trodde först att det var en vacker sten! *fniss* Men det var en vacker godbit upptäckte jag sen!! :-)

Anita A sa...

Fiffigt gjort, steg för steg med chokladen. Både fin och rolig triss!

Barnens Hjältar sa...

Åh jag som är så gottesugen :P
Ha en fin kväll!

Cina via Gizmo sa...

MUMS.... Frestas så där.. YNK..
Fint trissat..

Pysselfarmor sa...

Gott gott, men jag tror nog en liten mus varit framme här och knaprat på godsakerna ;-))

B i r g i t t a sa...

Kul bildserie Annie!
Ha en fin vecka!

Micke sa...

fin triss och fint fotat

BP sa...

Mmmmmmhhhh Toblerone, en av få chokladercjag gillar. Kanooontriss med extra plus för trean! Å vilken suverän ny header du har skapat!

Anni sa...

eeehhh ... jag har inte ändrat headern, BP.

judotter sa...

Fiffig lösning på TRE.
Lycka till!

Pialotta sa...

Riktigt gott med Toblerone.. Köpte alltid på mig en del på Danmarksbåten för länge sedan, nu blir det på Tysklandsresorna :) Kul, cool triss.. lycka till Anni :)

BP sa...

Svar: Konstigt, jag har för mig att du har haft en annan blomma i din blå header förut. Jag studsade till bara och tyckte att den "nya" headern var så otroligt fin!

Kerstin: sa...

Mmmmm vilken god och läcker triss!

Tack för varma ord "hemma hos mej". Ja det blev många timmar vid fågelboet men det var ju faktiskt hur kul som helst!

Misswhatsit sa...

En idérik och god triss! Så sugen jag blir på choklad:)
Ha en fin vecka!

bokhyllan sa...

Tre toppenbilder! Sista är lysande.

jonna d sa...

Wow! Jag älskar din triss!
//jonna d

Lena sa...

Fin och god triss;)

Bararesor sa...

Julegud så sugen jag blev...
Vilken presentation av denna underbara choklad, härlig...
Det blir minst en fotobok!!

LYCKA TILL...

Anneli sa...

Gillar din 3:a =D

Anonym sa...

Stiligt, stilrent och roligt med förtydligande tre på sista bild. Bra triss.

Åke Blomqvist sa...

Jag gillar inte smaken! Men trissen var mycket fint sammansatt :) Läckert!!!

Charlotta sa...

Hihi, sista bilden är underbar. Någon har inte kunnat låta bli att knapra. Undrar just om det var fotografen som förlorade behärskningen. :D
Jättefin triss som borde kunna ta dig till finalen om du vill ut och resa. :)

Nett sa...

Häftigt det blev med sista bilden där :)

LEna Norgren sa...

Mmmmm vilken triss!!!!!