Sidor

14 december 2011

Ordlös onsdag - valfri bild


14 kommentarer:

LissenTo sa...

Oväntad och mycket bra bild, med härligt ljus i.

Ha en fin onsdag. // Lissen

Annemor sa...

En krokodille, tror jeg.
Flott bilde.
Ha en fin dag.

Millemilla sa...

Ikke min favoritt, men bilde er bra!

Ha en god dag!

Ezter sa...

Läskigt, men fin bild!

Hanna sa...

Gick en rysning genom min kropp! Bra fotat dock :0)

God jul och gott nytt år!

Eva Trillian sa...

Jag vill sträcka fram handen och känna texturen ... Fantastiskt!

Lena sa...

Otroligt läcker bild.

Marit Johansson sa...

Häftigt men den bilden ger mig lite rysningar!

anemonen sa...

Jaha ja det är en sådan som jag gillar i form av handväska och skor. Annars är jag glad att vilda sådana inte finns här.

Lasseivomma sa...

Bra bild, får hoppas att du tog den med lång brännvidd.

Erik "Semlan" sa...

Här behöver man inte se allt.
Läckert foto, annorlunda. :-)
Intressant.
Verkar vara en stor rackare. ;-)

Marianne sa...

Veldig flott utsnitt, og bildet er jo kjempetøft!
Ønsker deg en fin jul!

Janne sa...

En bild med klös, snyggt.

Rejen sa...

smukt, må være en krokodille...;D