Sidor

22 april 2013

Blue Monday


I had a late birthday lunch with four of my friends today,
at my favorite café in Stockholm.
And yes, the strawberry cake was my dessert!

Avnjöt en sen födelsedagslunch med mina äldsta väninnor
på favoritfiket i stan.
Jodå, jag åt en varm macka före bakelsen!




They realised I couldn't carry my present,
so I had a special home delivery this evening.
Twelve lovely dinner plates,
we certainly needed new ones!

De insåg att jag inte kunde bära på presenten,
så ikväll fick jag hemleverans av mina vackra tallrikar!
Tolv nya, fräscha och mycket välbehövliga! 
Blue Monday

4 kommentarer:

SmilingSally sa...

What a perfect present! Happy Birthday, Anni. Thanks for joining in Blue Monday.

Happy Blue Monday!

Susjos sa...

Låter som en toppendag!
Och vilka fina tallrikar :)

Annesphamily sa...

Happy Birthday it sounded like it was just perfect! Love love love those plates! Strawberry cake loves yummy!

Jah Hollis sa...

Grattis i efterskott då! Kanske säkrast att få sådana fina tallrikar levererade hem.