Sidor

14 april 2013

Fototriss - skyltar




29 kommentarer:

Violen sa...

Mysiga skyltar och kul med hundtemat!

BP sa...

Hahaha! Vilken hund - nej jag menar triss förståss;-)
Ettan har jag sett någonstans - å nu får jar ingen nattsömn förrän jag kommer på var någonstans;-)
Toppen triss!!!

Tantkalle sa...

Så trevligt med hundtema i skylttrissen :D

Jah Hollis sa...

Fin hund-skyltkombination. Gillar speciellt mittenbilden.

Misswhatsit sa...

Ett roligt inlägg till temat och fina bilder!

Anneli - A'la Foto sa...

Härlig triss med hundtema! GIllar särskilt den första bilden!

Ha en skön söndag!

Anita - Malta sa...

Nämen gud nu svimmar jag ;-) Vilken underbar triss !! Hund-bar.. ja det finns som tur är ingen ände på fantasi och kreativitet.

jonna d sa...

Åh, vilka härliga bilder och skyltar.
Ser så otroligt mysigt ut.
//jonna d

Anonym sa...

Underbara skyltar!!!

Monica o Jacob sa...

Vilken härlig vovvetriss, den tackar jag och tjejerna för;-)
Alla tre blir favorit idag
Ha en skön söndag i vårvädret

irene andersson sa...

Var var var??? Dit MÅSTE jag åka för att fika med jyckarna... Underbara foton!

Mona sa...

Underbar triss på hundtemat. Första bilden är suverän. Läste faktiskt i tidningen igår att det börjar lite inne med att man får ta med sig hunden in på restaurang. Det är fler och fler som tillåter detta i Göteborg.

Linnéa sa...

Ha, ha, helt rätt - då jag är hundgalen o har hund. (Alltid sedan 1985) Så din triss gick in i mitt hjärta!

Ha en fin vecka!

Beppan sa...

Gillas mycket! Både bilderna och omtanken om hundarna!

Jah Hollis sa...

Det var skarpt observerat att de knipt ihop vegisarnas GOGO-skylt. Det är helt enkelt så att ”green” tar mer plats är ”grill” och då gör man som när man redigerar text, man fuskar till det lite och kniper ihop den skylt som är för bred. :-)

ormbunke sa...

Underbar triss där du fått ett eget tema i temat.Ha de gott.

Lena sa...

Vilka härliga skyltar!

Anonym sa...

Nämen så trevligt att även de fyrbenta bjuds på drickbart. Kreativt och häftigt!

Ninnis sa...

Snygg tolkning av veckans TRISS...ett eget tema i temat...=)

Kram Ninni

Kakan sa...

Ett tema i temat...
Vårkram Kakan

Gunsside sa...

Så morsomt, kul triss ;)

Rantamor sa...

En röd tråd i din triss är hundar...
som jag bara gillar ..
sådär...
Så därför får ditt första foto bli min favorit...

Tjingelingen.

Anonym sa...

Gulligt :)

KajsaLisa sa...

Fin triss, du fick till ett roligt undertema också.

Anonym sa...

Jag tycker att det är bra då de tänker på de fyrbenta också med en vattenskål.

Pysselfarmor sa...

Trevligt när man tänker på de törstande fyrbenta vännerna

Freja sa...

Härliga hundliga skyltar du hittat!

Elisabeth sa...

Jättefina bilder! =)

Anonym sa...

Vilka härliga skyltar!!! Kommer genast att tänka på Lucy Dillons böcker.