Sidor

22 oktober 2014

Jag bara roar mig!


Just nu spelas den nya omgången av Så ska det låta in. Jag passar på att få lite gratisunderhållning. Var på plats igår, ska dit ikväll och imorgon. Man vet sällan i förväg vilka artister som kommer, men just ikväll vet jag att två av mina absoluta favoriter kommer - den ene har berättat det på Facebook!
Och för att inte avslöja vad jag sett, lägger jag in en bild från en inspelning 2010.

Vad har då detta med Onsdagstemat att göra? Jo, det är väldigt många regler som måste följas för att det både ska bli ett bra underhållningsprogram och för att tävlingsmomentet ska gå rätt till. Och för att artisterna ska få sina varumärken intakta ...

6 kommentarer:

Violen sa...

Inte dåligt, 3 kvällars gratis underhållning! Ha det riktigt trevligt och njut i fulla drag!

Freja sa...

Åhh, jag har alltid undrat hur det går till! Jag har slutat titta på "Så ska det låta" för jag upplever att tävlingen är så tillrättalagd för de som medverkar ibland att det inte blir kul. Som
när Robert Gustavsson var med, där flera moment var som skapade för att han skulle få göra några av sina gubbar... Hur verkar det på inspelningen? Tar de ofta om? Får de längre betänketid?

Anitas Malta sa...

Roa dig du så tittar vi andra på så länge ;-) Nämen vad roligt att få vara med och kika lite. Nu blir jag väldigt nyfiken på dina favoriter.

Så det ska komma en ny omgång nu. Har sett en hel del via SVT Play. Visst var det väl Moareus som var programledare sist. Han får gärna kommma igen för den där andra dummerjönsen kan jag inte med längre. Oops !!..ingen nämd ;-)

Har undrat ibland hur inspelningarna egentligen går till. Fuskas det inte en del..

Tycker ditt inlägg passar bra till temat för visst måste det finnas regler. ..och jag måste säga att många artister verkligen är värda stor beundran.

Susjos sa...

Va kul du måste ha haft! Jag har helt missat att söka till publik, man hinner liksom inte med ibland!

Janicke sa...

Jisses mänscha vilket foto!!
Vilket fantastiskt ljus du har lyckats fånga över hela motivet. Grattis!

anemonen sa...

Grattis till dig och vi andra får nöja oss med att titta, men denna omgång tror jag får vara för min del.Alltid kul att se hur en inspelning går till