Sidor

29 november 2015

Det enda bruna i min trädgård!

http://picasion.com/



8 kommentarer:

eileeninmd sa...

Cute squirrel and image! Happy Sunday, enjoy your new week ahead!

Meta sa...

Sicken liten goding! önskade att jag hade en sån med
Ha en fin vecka
Kram Meta

Maribel sa...

En sån go´besökare du har. Jag blir alltid glad när jag får besök av ekorren, men det är så sällan.
Ha det fint!
Marika

lavendia sa...

Sååå gullig. När jag läste brunt, var ekorre också min första tanke, men jag har nog ingen sådan på bild. / Britt

BP sa...

Åh gud sååååååååååååååååååååååååååååååå söt. Kurre när han är som bäst:-)

Tittis trädgård sa...

Vilken liten sötsnut!Och så fint du fångat honom på bild.
Kram Titti

kariogjon sa...

Fantastisk søt ekorn! Kari

Janicke sa...

Sötnos! Vill också ha på min gård.