Sidor

07 november 2015

Tre årstider och en entré

Höst

Vinter

Sommar

27 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

Åh så vackert i olika årstider!

Marit sa...

Så vakkert med blå dør, og bildet med snøen var så fint! Jeg hadde blå dør der jeg bodde før, og savner den litt nå ☺

Lotta sa...

Vilken jättefin tolkning att se, jag förmodar att det är din ingång vi får njuta av under 3 årstider! Fint! Trevlig helg!

Violen sa...

Blå dörr, så väl den stämmer överens med min bild av dig! Vad skulle du annars ha valt för färg! Fint att få de dörren under olika årstider och snart får du vänja dig vid den med snö!

Rosor och ruiner sa...

Vilken tur ändå att vi har dessa olika årstider, det vore nog tråkigt annars!

Må gott!
Gunilla

Veiken sa...

Oj, vilken läcker triss! Högsta betyg och tummen upp! :)

Åke sa...

Att det skulle vara blått i gick ju inte att ta miste på... Man undrade bara hur :) Resultatet vart mycket bra! Tålamod gillas :)Snygg nedlagd tid som ger extra poäng i höstmörkret :)(jag fick in en liten blå pall i alla fall)

Beppan sa...

Snyggt gjord triss! Kul att se samma dörr under olika tider på året.
Lika inbjudande alla tre varianterna.

Madde sa...

kul med en blå dörr här i Sverige :-)

Jannibele sa...

Jeg elsker den blå fargen der! Like vakker er den døren til alle årstider. Trivelig helg! Jannicke

lavendia sa...

Vilken vacker entre´- alla årstider.
Nu har jag läst nästan allt om ditt glas och det är så vackert. Det som satte sig mest på näthinnan var det dukade bordet med blå glastallrikar. Så skulle jag också vilja duka. Fast jag har ju blå IKEA-tallrikar, förstås. / Britt

Barbro S sa...

Så vackert hus med den fina blå dörren. Jag gissar att det är ditt hem? Ett underbart ställe i den sköna grönskan, eller snön :).

Meta sa...

Den entrén skulle jag gärna gå in genom, så vackert, eller rättare sagt jag blev nog stående och beundrar den
Ha en fin söndag
kram Meta

Anonym sa...

Vilken underbar, välkmnande dörr till ditt hus!

Ruth i Virginia

Inger Marie sa...

Fantastisk!
Så vakker til alle årstider:)
Takk for din hyggelige hilsen:)
God helg:)

kariogjon sa...

Det må jeg si: Du har forberedt deg skikkelig til denne trissen! Og ja: Selvfølgelig har du en blå dør...en vakker blå dør! Fortsatt god helg. Kari

Anita Malta sa...

Åhh.. vad fint du har det !!! Till och med vintern ser härligt inbjudande ut !! Nu väntar vi bara på vårbilden ;-)
Gillar din idé där att använda samma motiv men i olika skepnader. Riktigt, riktigt snyggt Anni !!

BP sa...

Här tar jag utan minsta tvekan "sommardörren":-)

Unknown sa...

Så ser det ut när man vet vad man gillar.
/Kiki

KajsaLisa sa...

Blåa dörrar på faluröda hus är vackert alla årstider.

Janicke sa...

Älskar idén med foton av samma motiv vid olika tider.
Ljuvligt att närma sig din dörr, liksom att kliva ut genom den till allt fint i din trädgård.

Vi i Kasperian sa...

Ljuvlig blå dörr, i alla väder. :) Vackra, vackra detaljer runt entrén, och en sån trädgård, ett sånt hus... ;)
Berit E

Mias Mix sa...

Vilket roligt sätt att visa din vackra dörr! Jag väljer sommar tack!

Annie fotar i Kalifornien sa...

Vilken mysig dörr! :-) Rikigt inbjudande!

Rantamor sa...

Annies blåa dörr.
Gillar nog sommardörren bäst.

Tjingelingen från Rantamor.

Annette sa...

Så fantastiskt vackert du har det! Din vinterbild gör mig nästan sugen på snö nu.

kissed by an angel sa...

So lovely... :)