Sidor

29 januari 2017

Blogger's Sunday Walk; Winter


Visst är det en supertrevlig idé att bloggare från hela världen kan ta en promenad samma söndag och  lägga upp bilder från promenaden i sin blogg! Jag tyckte i alla fall det och tänkte att fyra söndagars promenader kan jag väl få sällskap av andra bloggare!

Men sedan visade det sig att just denna söndag behövde jag vara på ett möte hela dagen.

Så min promenad blev bara till tåget i min förort norr om Stockholm ...



... och från tåget i förorten söder om Stockholm.

Samma grå vinter, samma grusiga snöhögar, samma tråkväder.

Bättre lycka nästa gång! Datumen för BSW är 30 april, 30 juli och 29 oktober. Häng med på nästa promenaddag, vettja!

2 kommentarer:

Vilt og vakkert sa...

Heisann Anni!
Her er det ingen som spør deg om hvor lang turen var, hovedsaken er at du har gått. Og været hos deg eller meg var ikke av beste turværsort. Mange har nok ikke latt seg friste av oppfordringen i dag.
Takk for at du deltar - og jeg tar deg med i morgendagens oppsummering som blir temmelig liten den også.
Ha en flott uke - og så ser vi om vi får følge av flere bloggere på BSW, vår.
Ha ei flott uke ;:OD)

BP sa...

Det var en rolig idé! Tycker dock att promenaderna äger rum alldeles för sällan. Man hinner ju glömma datumen - eller jo, jag skulle hinna glömma;-)

Efter dagens fyra plusgrader är nu äntligen alla isfläckar borta åtminstone och grushögarna har krympt. Vi är på rätt väg.