Sidor

25 september 2009

Skål, ta mej f'n

Ikväll ska jag skåla


för min goa Fighter/Tindra

som efter en grym kamp lyckats kasta ut Hr Hodgkin ur sin kropp

(nu är bara "resten" kvar)

för min fina pappa
som har joggat sin gamla morgonrunda

(men han gick uppför värsta backen)

för de duktiga Idol-sångarna
(heja Calle, heja Emelie, heja Mariette, heja Joy,
heja Tove, heja Erik, heja alla)


för sprängd Anka
hos kvällens Skavlan

(då räcker det nog inte med ett glas)

för mina underbara barn
(en gräsänkekväll)

16 kommentarer:

Nastasia sa...

Jag ska också skåla ikväll! =D

...och Du hälsa lilla pappan att attans va BRA gjort!!!

~♥~

Anne-Lie sa...

Men va´ mycket att skåla för! Ta en för maken när du ändå håller på - jag menar för att han ger sig iväg en kväll så att du får en gräsänkekväll;-))

Strandhs Mia sa...

Jupp.. skål ta mig fan !!

Kram och tjohej...♥

Anonym sa...

Å jag har skålat i lättöl:-)

Tack för att du funnits med mig på denna resa!

KRAM! En förbaskat stor en!

Susjos sa...

Skålar i vatten (ska ju jobba i natt..) Men njuter ändå av alla underbara meningar i ditt inlägg idag ♥ Hurra Hurra Hurra!

Razzy sa...

SKÅL ta me fan.. för allt underbart som har hänt ♥

Babsan sa...

Höjer glaset igen... SKÅL för Fighter och för oss alla!

Ewa sa...

Skål för Fighter♥ O hälsa från mig. Jah har tyvärr inte tillgång till hennes blogg längre :(((((

Anonym sa...

Skål för Fighter (saknar henne på VK) och för din pappa:)

Underbart med sådana besked.
Skål även till alla andra "kämpar" vi känner:)

Kramar i massor
Nina (VK)

Transformer sa...

Åh, det var glada nyheter!
Skål och ha en härlig helg!
♥Kram

emsa sa...

Ja nog höjde jag också glaset för "den" tjejen ikväll, i lättöl!!
Jag ska minsann hoppa runt hela bokmässan i morron i glädjeyra, eller i alla fall i den monter jag ska stå!!!Med ett brett leende hela dagen!!!
Kram till din duktiga pappa också!!
......o DEJ!!!

Catarina sa...

Morgonskål!!! :-)
Röstade 3 gågner på Calle igårkväll. Många goa och charmiga idoler i årets kval. Får se efter hand vilka som blir mina favoriter.

Kram till dig
Catarina

Samtal från min trädgård sa...

Glömmer helt bort att titta på Idol fast jag vill..!!!
Tjusigt tapet i förra inlägget.

Anonym sa...

Ja hälsa Fighter om hon kommer ihåg mig, däremot fattar jag inte riktigt vad som hänt.Kanske eftersom jag inte är kvar på VK.
En annan sak, jag fattar inte din kommentar på min blogg,vad menar du?Har förkylning påverkan på vikten eller??

Janicke sa...

En härlig kväll i går, jag skålade och tänkte på vårt härliga gäng, och särskilt för våran kämpe, förstås!

Kristina sa...

God morgon!!
Mina rosa moln kommer försvinna för att han som är dom rosa molnen inte klarar lämna sitt förhållande trots att han vill. Å ja, jag vet att han inte är nåt att ha då, Men jag tycker ju om honom =)

Hoppas du har en underbar helg!!!
Kram