Sidor

12 december 2010

Fototriss - rund

Uppsala botaniska trädgård i juni:

22 kommentarer:

Barbro sa...

Längtar till sommaren när jag ser det...

Stackars dig som ska stå ute idag. Vi har minus 16 grader just nu...

Leena sa...

Ett annorlunda konstverk! Färger som man förr inte fick blanda ihop ... och många runda former är det!

Anette sa...

Jösses, vilket kul konstverk! Man blir glad./Anette

Monica o Jacob sa...

Modern rund och färgglad
triss;-)
Ha en skön tredje advent;-)

Hans af Ekenstam sa...

Konst kan vara underlig i bland, toaborstar :-) fintriss

Maria G sa...

Vilken färgglad och härlig triss!
Detta konstverk blir man glad av :)
Ha en bra dag!

Pysselfarmor sa...

Men oj - och tänk man kan skapa konstverk tami17 av allt och ingenting. Färgglatt värre och kul.

ha en skön söndag

Susie på Stjärnarve... sa...

Vilken fantasi en del människor! Kul!!

Janicke sa...

Härligt minne! Jag är så impad av din förmåga att samla bilder som sen sitter som en smäck på din blogg. Hoppas solen värmer lite i dag.

Axart sa...

Så coooola bilder! Älskar den här trissen:)


Ha en trevlig advent

AX

Anonym sa...

Så härligt och friskt!

Rantamor sa...

*Skratt* var har du fotat det konstverket.
Påminner om Ikea grejer.
Man blir riktig glad över att se alla färger...

Ha en finfin tredje advent.

Pumita sa...

Haha, vilken rolig en! Färggrann och rund. Perfekt tolkning!

Jah Hollis sa...

Det var ju ett originellt konstverk. Och runda former så det förslår. :-)

Jah Hollis sa...

PS. Du har glömt en jullåt.
http://www.youtube.com/watch?v=NrAwK9juhhY
DS.

Misswhatsit sa...

Vilka roliga, runda och färgglada foton! En uppfriskande triss.:)
Ha en fin vecka!

Barnens Hjältar sa...

Haha vilken fantasi
Jättefina bilder!

Rantamor sa...

Men shit Anni har du varit på genrepet i idol?? Va häftigt.
Jag gillade eller gillar också Jay han har en fantastisk röst, hoppas han håller hela vägen nu...han verkar så skör på något underligt sätt...inte riktigt lycklig.

Va kul att du ska baka tunnbrödet imorron, det blev fantastiskt gott, jag kavlade det så tunnt att det nästan blev lite knaprigt.
Och sedan gick det så fort att baka för det är ju bara en jäsning och dom blev skitfort färdiggräddade i stekpannan.

Lycka till nu.

Emelie sa...

Spännande triss! Kul med ett tydligt tema på bilderna oxå. Jag tror jag gillar sista bilden bäst. =)

Barnens hjältar sa...

Haha kunde du inte tagit två bilder på någons mage då ;-)
Tack så mycket! Trevlig Lucia!

LEna Norgren sa...

Ha ha vilket konstverk och fullt av rundhet i alla tänkbara varianter har faktiskt aldrig varit i Uppsalas botaniska men måste lägga det på minne.

Pockethexan sa...

Vilken härlig staty var stod den någonstans, var det här i stan el.?

Sen vill jag bara säga att nu äntligen har ditt inlägg kommit upp hos mig, jag har kämpat med att göra en flik till på min blogg där jag skulle ha alla min hexpocketar upplagda, nu är den det!

Kramis!
<;D