Sidor

08 december 2010

Onsdagstema - önskning

12 kommentarer:

Camilla (Rantis) sa...

tack för kommentar... ♥
...angående din bild: -jag önskar...... (kan inte säga det högt ju då slår det inte in)
ha en skön dag!!!

Susie på Stjärnarve... sa...

...det första jag tänkte på var "krossat hjärta" tills uipptäckte att det inte var något pepparkakshjärta som tur var!

Pialotta sa...

Ha, ha det var riktigt fyndigt Annie... älskar din bild:) Hoppas din önskan slår in.

"Lillagul" sa...

Fyndigt värre :)
Jag kan inte heller säga vad jag önskar mig ;-)
Trevlig onsdag !

Marie sa...

Klockrent Anni!!!!!

Rantamor sa...

Va fiffig du var då =) hoppas hoppas att din önskan slår in.
Trodde att du bakat blåa pepparkakor juh...=)
D vore väl snyggt i en julgran!!!

Ha d så gott Anni...

Elisabeth sa...

Så fyndig du är!

Erik "Semlan" sa...

En fin tolkning, får mig att minnas. Men inte hela vägen. Vad fick man önska? Var det antalet barn man skulle få? Tack för din kommentar, du har så rätt. Just nu bara en önskan. :-)

Nica sa...

Blev det nån speciell önskning? :) - fin bild, mjuk - och härligt nära...

Pumita sa...

Haha, underbar bild! Det går åt många pepparkakor innan man får in "snitsen". =)

Wildhearts sa...

Vilken rolig och fin bild! Smart tänkt :)

Kerstin sa...

Vilken talande bild! Kreativt tänkt och snyggt fotat. :)