Sidor

12 februari 2011

Fototriss - konst eller konstigt?


35 kommentarer:

Kenneth Larsson sa...

Vilka roliga bilder du har tagit! Snyggt!

Ha en fin helg! :-)

miss_cat sa...

Oj, vilka bilder. Hade nog hajjat till om jag gått förbi trädet... fin triss!

Anonym sa...

Coolt motiv till veckans triss.

Anonym sa...

Vad häftigt! Passade triss.

Misswhatsit sa...

Häftiga foton och ett annorlunda motiv! Passar ypperligt till temat.:)
Ha en skön helg!

Pumita sa...

Kuliga och verkligen annorlunda motiv! Var har du fotat?

Barnens Hjältar sa...

Ja det där var helt klart lite konstig konst :P

Per-Anders sa...

Såna där figurer skulle även jag vilja ha i träden på min gård. Coolt!

Monkan sa...

Ja det här var väl både konst och konstigt :) Häftigt.

Pialotta sa...

Verkligen konstiga varelser som klättrar i det trädet ;) men jag gillar konstverket på något sätt..

Mikael Göransson sa...

Jättekontigt och jättebra!/ Micke

Anneli - A'la Foto sa...

Men så äckligt....och riktigt coolt! Jag tror att jag skulle haja till ordentligt om jag anade detta i ett träd i skymningen!


Ha en superskön söndag!

Gudrun sa...

Oj, vilka annorlunda skulpturer, på en plats som var oväntad. Häftigt!

Hoppas du är frisk nu.
Önskar dig en fin söndag.

LEna Norgren sa...

Verkligen både konst och konstigt...hade nog funderat om jag passerat det trädet bara så där, men vart i hela friden kan jag kolla in detta?

Anonym sa...

Har du piggnat till? Hoppas det!
Här är det förkylt än, med ont i halsen. Skit samma. Det går över.

Men vilka otäckingar det klättrade i dom där träden!


Kram!

Gammelsmurfen sa...

Detta är vad jag kallar konst. Även det oväntade kan ju vara konst.

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan !
Jag ser Din blogg layout perfekt.
Vilka magra karlar som kryper uppför stammen, trodde först det kunde vara rester efter sådana där som elverket andvänder när de tar sig uppåt på stammen. Kul är det i alla fall.

Blått är min älsklingsfärg med och turkos o.svart om det nu räknas som färg.
Kram Mi

Camilla (Rantis) sa...

hoppas att har kryat på dig...

oj, hoppsan vilka kusliga trädkrypare... konstigt konst, men läckert!

ormbunke sa...

Det här var både konst och konstiga figurer. Tur att du förstorat upp på den sista bilden så man fick lite mer närbild. Snyggt.Ha de gott. Anita

Cecilia Artista sa...

Underbart och roligt!
Var är bilderna tagna?

Nett sa...

Snygg och häftig konst men en konstig effekt :)

Lasseivomma sa...

Snyggt fotoat och bra bidrag till trissen, men kan du inte ta bort skräpet från tallstammen, den är snyggare utan...

Gunvor sa...

Såå häftigt! Inte i Sverige kan jag tänka mej att det finns såna konstiga trädkrypare! Men väldigt coola.

Jah Hollis sa...

Frågan är berättigad. De där figurerna är nästan lite läskiga, tycker jag.

Eva sa...

Vilken läcker triss!!

Elisabeth sa...

Definitivt annorlunda och kul. Ha dé!

Ninne sa...

Håller m Lasse att trädet varit snyggare utan de groteska konstfig. Men konst kan o är ju konstigt många ggr. Fräckt fotat iaf.
Kram Ninne

jacglenphoto sa...

Den här var riktigt skojig tycker jag , tycker nog att det är konst som faktiskt kan funka också , åtminstone så man drar på smilbanden.
Ha en superbra dag.

Tove sa...

Läcker och annorlunda triss! Fast på närmare håll ser klättrarna lite läskiga ut...
Hoppas du mår bättre nu! :)

Charlotta sa...

Mycket snyggt presenterad triss. Men, vilka läskiga figurer. <:-o

mammakero sa...

Jag höll på att få en hostattack av skrattet som vällde upp! HAHAHA!! Sjukt konstig konst! Figurerna är ju nästan otäcka... Jag hade nog blivit lite förskräckt om jag gått förbi det trädet!
Bra triss!!

cissi sa...

Konstigt och riktigt läskigt! Tur att det inte finns såna "gubbar" i skogen där jag brukar gå! :)

Anonym sa...

Oj! Det var annorlunda. Var är detta taget nånstans?
Ska kika runt lite på din blogg nu. =o)

Janicke sa...

Men herrejisses, ursäkta tjatet - du har ju bilder till precis allt!!
Suveränt.

Unknown sa...

Ovanligt konst. Snygga bilder!