Sidor

02 februari 2011

Onsdagstema - stilleben


14 kommentarer:

Öbon sa...

Oj, vilken tapet! Väldigt söööööt, om man så säger.

Marie sa...

Romantiskt och mkt fint. Den tapeten är ljuvlig!

Lasseivomma sa...

Vackert och ljuvt, men min första tanke var "gummihandskar???? i den miljön.

Anni sa...

Näe Lasse, det är ju leeedur!

juppjupp sa...

Så kvinnelig:O)) kjempe fint:O))

ormbunke sa...

Ursnyggt stilleben. Kram. Anita

Pialotta sa...

Mina tankar går till 50-talet i din bild.. riktigt ljuvligt romantiskt:)

Pockethexan sa...

Vilket vackert stileben är det ditt rum, mysigt?

...men handskarna, de e grymma, du äger!!!

Kramis!
<;p

Leena sa...

Jättesnygg tapet, och fint arrangerat med allt kvinnligt. Det känns lite dekadent men det är du väl inte? ;)

"Lillagul" sa...

WOW vilken läcker tapet är min första tanke :)
Vill också ha den !
Snyggt stilleben med dom rosa matchande handskarna !

Mitt bästa jag sa...

så snyggt! underbar tapet och parfymflaskor :)

Pysselfarmor sa...

Åh ett så vackert stilleben! Kvinnligt! supersnyggt och inte så vanligt med ett sådan stilleben!
Gillas verkligen av mig.

Trebarnsmamman sa...

Helt ljuvligt foto! Och vilken tapet - väcker vill ha känslor!

B i r g i t t a sa...

Men Anni vilken superläcker tapet! Blåmes på den också :) Vill ha vill ha ....
Kreativt stilleben och annorlunda :)