Sidor

18 januari 2012

Ordlös onsdag - miniatyrer


17 kommentarer:

jonna d sa...

Åh, det måste ju vara Legoland!
Ha en fin dag.
//jonna d

Lottas Fotografi sa...

Legoland! Jättebra tolkning, snyggt med speglingen i vattnet!

Eva Trillian sa...

Fin bild! Bra miniatyr :-)

Birgitte sa...

Legoland, det er vist 30 år siden jeg var der sidst, men et fint valg.

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

hej Anni !

Så trevligt, min dotter älskade Lego, jag med än idag.Nej jag sitter inte och bygger.Kanske jag skulle om det finns något kvar,mina b.b. har tagit med det dom byggt.

Undrar om de varit där, möjligt.

Ha en bra dag.

kram Mi

LissenTo sa...

Jag har aldrig varit i Legoland, hade varit trevligt att åka dit när barnen var små.

Gillar lego, tidlös leksak som leks med lika glatt av både flickor och pojkar.

Ha en fin vecka. Lissen

eli bella sa...

Flott bilde fra Legoland.

Mina fotostunder sa...

Legoland är ju ett alldeles underbart litet miniland! Härlig bild!
Ha en fin dag
Anneli

Hanna sa...

Jättebra motiv till temat! Är fascinerad av allt lego som de får ihop till något så vackert :0)

anemonen sa...

Lego miniatyr. Vackert och trevligt bidrag.

4U2 sa...

Undrar alltid vilka som byggde det och hur roligt de hade :)

Erik Semlan sa...

Vilken bra tolkning. :-)
Legoland är ju fullt med miniatyrer.
Snyggt foto du visar. Har du kanske besökt det riktiga hotellet?
Väldigt lika!

Annemor sa...

Legominiatyr.
Så fint.
Ha en fin dag.

bokhyllan sa...

Finfin bild! Det var längesedan jag var i Legoland. Nu längtar jag dit!

Anne-Marie / Grandmother sa...

Så sugen jag blir att bygg med Lego!

Ezter sa...

Smart att ta en bild från Legoland! Själv har jag aldrig varit där, men det är nog kul att se!

Anonym sa...

Legoland är fantastiskt! Fin bild!