Sidor

08 oktober 2015

Chocoholic? Vem? Jag!


Direkt från Chokladfestivalen!

10 kommentarer:

Violen sa...

Det här är nästan mer än jag klarar av att se! Choklad i alla de former, den ena delikatare än den andra! Provsmakade du ordentligt? Nu sitter jag här och har bara choklad i tankarna men som väl har jag en liten gömma dit jag smyger iväg nu!

Meta sa...

Wow där hade jag gärna varit och dreglat jag med mums.
Ha det gott
Kram Meta

Lotta sa...

Ååååå, det borde vara förbjudet att visa så många läckerheter Snacka om att jag blir sugen MEN nu har jag klarat mig helt från vitt socker i 2 veckor, vilket jag är mycket glad för! Ha de bäst!

Anita Malta sa...

Mmmm... älskar choklad och dina frestande smakfulla bilder ! Vill också gå på Chokladfestival men får för tillfället nöja mig med vad som finns i huset för choklad finns det alltid hemma ;-)

anemonen sa...

Jag är en chokladälskar av rang och äter det varje fredag kväll. Det är mitt fredagsmys. Mörk choklad och gärna lite festligare praliner. Jättefina bilder från dig och så fint fotat.

Paula i pörtet sa...

Här var det sorter vill jag säga, både på fårmjölk och getmjölk, det har jag aldrig smakat på. Gott? Förmodligen, om man är chokoladeälskare. Jag har valt bort godis och socker och räknar in choklad till det förbjudna. Tråkigt, men jag kompenserar det mer än väl med annat...

Mia Eggimann sa...

Det ser onekligen gott ut men min passion är inte choklad, jag gillar salta saker. Chips och nötter, fast just nu ska jag ta det lugnt med sådant, fick sådan där fin magsjuka.
Mia

Nette Cecilia sa...

Men fy på dig att visa sådana dregel bilder ,fniss , ja förstår dig nog ,avis ,trevlig helg ,nette

BP sa...

Herregud vilken fantastiskt duktig fotograf du är! Å detta sagt av en som inte ens gillae choklad;-)

Unknown sa...

Mums sägerjag bara!
/kiki