Sidor

15 februari 2012

Onsdagstema - 29


13 kommentarer:

Beppan sa...

Ja minsann - där är han, 29:an!
Bra lösning på dagens tema!
:-)

Monica o Jacob sa...

Har försökt se vad det står ovanför stjärten men gått bet, snygg lösning på temat;-))))

Marie sa...

Klart och tydligt!

Annemor sa...

Hurra for nr 29. Er han dyktig?
Ha en fin dag

Pysselfarmor sa...

jamen oj då sicken tur du hade klickat fast den du ;-))

nu kan du se hos mig hur man gör de där "blomtvålarna"....

ormbunke sa...

Kul tolkning. Det är väl Djurgården vad jag kan se på tröjan.De ligger väl inte så bra till eller? Ha de gott. Anita

BP sa...

Coolt och så himla klockrent!!! Kan bara säga bingo här!

PS. Du ansträngde dig ju ännu mera än jag med att googla 2029... DS

Anonym sa...

Så passande att du hade en bild på 29:an.

llhertz sa...

Ja men där satt den ju!!
Nu funderar jag på om du har tröjor i en hel sifferserie eller bara råtur ;)

Mona sa...

Smart tolkning. Undrar just om du visste att du hade nr 29 i arkivet. Jag tänkte först kolla om jag hade ett hus eller en port med nr 29, men insåg att det var alldeles för mycket arbete och chansen liten.

juanna sa...

Bild som helt klart uppfyller temats krav - 29.

Erik Semlan sa...

Du fann en snygg 29:a till temat!
Perfekt foto. :-)
Lite uppförsbacke för killarna på isen. ;-)
Hoppas de hittar rätt.

B i r g i t t a sa...

Åh så påpassligt Anni! Blev det några mål? Hade det varit basket kunde jag gissat på 29 men i ishockey är det nog mer troligt med 2-9 :)
Ha det gott!