Sidor

15 februari 2012

Ordlös onsdag - 20, tjugo, ett tjog


16 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Kul tänk! Skön vinkel! Det här gillar jag :-)

Annemor sa...

Den var lur. Flott bilde.
Ha en fin dag :-)

Words# sa...

Such a cool photo of a dart on a dartboard! Awesome!

Hanna sa...

En bild som kräver lite fundering, i alla fall från min sida, men jag kom på vad det var ;0) Snygg vinkel, gillas mycket!

Rejen sa...

Fint tænkt...;-D

Pialotta sa...

Första blicken.. disktrasa i förgrunden.. så såg jag din 20-a i skymundan.. men jag har ingen susning.. kanske någon form av motionsmaskin?

Lena Abrahamsson sa...

det tog en stund, men sen såg jag - en dart-tavla!
snyggt och innovativt!

SoF sa...

Vilken kul idé!

Tack/Glad Onsdag!

Erik Semlan sa...

Som gammal dartspelare känner jag igen det här.
Härligt foto. Kul vinkel. Superläckert. :-)
Gillar din tolkning av temat.
Kastar du själv pil?

Marit Johansson sa...

Aha.. en darttavla, såg inte först, bra tolkat!

Ezter sa...

Såg inte heller först vad det var! Smart!

Anitas Blogg - Malta sa...

Här krävdes det lite tankeverksamhet från min sida men det inte hjälpte det. Andras kommentarer löste mitt dilemma att inte kunna se vad din bild föreställde. Nu när jag vet är det ju solklart ;-) Väldigt smart faktiskt.

Anonym sa...

Va inget Bulls eye,,
Mia

BP sa...

En darttavla. Såååå bra!!! Ibland är det faktiskt bra att läsa kommentarer för att lära sig nå't - typ att det är en darttavla jag tittar på;-)

Janne sa...

Tog en stund innan jag såg vad det var, snyggt.

llhertz sa...

Oj en darttavla, det hade jag aldrig fattat utan andras hjälp. Ibland är det bra att vara sent ute ;)