Sidor

08 februari 2012

Ordlös onsdag - välj en färg!


32 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Läckra ljuslyktor! Måste jag välja bara en? ;-)

Words# sa...

This image is super cool - is the colors are so peaceful. Great job with the theme!

Sandbergs Fotoblogg sa...

Så läcket både foto och ljuslyktorna.
Det roliga är att när jag sitter och tittar på din bild, ser jag att det kommer ett mejl och kommentar på min blogg från dig.
Ha en bra dag!

LissenTo sa...

Någon gång bar måste jag göra sådan islyktor.

En fin dag, önskar jag dej.// Lissen

Ps Tog bilden annandag jul, otroligt nog Ds

Vores have sa...

Hejsa.
Flotte "lyslygter" du viser - alle farver er flotte, så svært at vælge.
Tak for kommentaren på min blog.
Ønsker dig en god onsdag.
Knus Hanne Bente ♥

Rejen sa...

søde små lysestager...,-D

Birgitte sa...

Flot og meget speciel billede :-)

anemonen sa...

Kalla färger i vintertid passar fint.

Annemor sa...

Jeg velger den blå
Lekkert.
Ha en flott dag :-)

Anki sa...

Åh så fina ljuslyktor! Svårt att välja :)

Hanna sa...

Underbar kombination, den kalla isen, varma ljusen och de varma färgerna. Toppen!

Ezter sa...

Fina lyktor!

Anonym sa...

Den röda passar mig fint,,
Mia

juanna sa...

Vacker bild - o mitt färgval blir rött!

Marit Johansson sa...

Men så snyggt!!

Rimkogeren sa...

Tak for din herlige kommentar :-)
Is og lys i skøn symfoni.

Öbon sa...

Är en sådan där trist typ som väljer den ofärgade lyktan

Anne-Marie / Grandmother sa...

Fantastiska lyktor!

Fru Vallmo sa...

Vilken härlig tolkning och vilken underbar idé att göra så fina färgglada snölytor!
*WOW

Anonym sa...

Men åååå, vad fint!!! Fast..vad händer när lyktorna smälter, får man karamellfärg överallt då?

Anonym sa...

Så fint gjort - och fotat! En mycket lyckad tolkning av temat; jag tar den gröna, tack! :)

Pysselfarmor sa...

Islyktor är så vackert....brukar göra iskransar också och hänga i äppelträdet....
jag tror jag väljer helt neutral denna gången...ingen färg alls, så trist är jag!

Unknown sa...

Mycket härlig färgkombination!

Lisbet sa...

Passar bra att färga upp tillvaron nu då vi är på väg mot allt mer ljusa tider! Jag brukar också slänga lite färg i isen! Jättefina lyktor!

Ha så bra! Just helg igen!

llhertz sa...

Mysigt med färgade islyktor. De gör sig så bra i set så jag väljer dem alla.
Grattis till finalplatsen!

Mona sa...

Så läckra lyktor, som karameller! Jag väljer den oranga längst upp till höger.

bokhyllan sa...

Vilka vackra islykotor! Välja en färg? Skulle inte tro det. Jag kan ta alla!

BP sa...

Vilka helt underbara islyktor du har gjort. För deras (och din skull) så hoppas jag att det kalla vädret håller i sig ett tag;-)

Anonym sa...

Nämen ååååh så fina lyktor, så kreativ du är, de är så fina allihop! Mysig bild!

Anonym sa...

Vad fina lyktor! Det är ju i alla fall en positiv sak med kylan!

Bildgatan sa...

Älskar verkligen dina snölyktor och tänker verkligen inte välja någon färg - jag tar dem allihop.

Har gjort många egna genom åren men aldrig att jag tänkt på olika färger, gud så strikt tråkig jag varit. Nu måste jag komma ihåg.

Sivinden sa...

Stilig, - har ikke sett disse med farge på før. Vakkert:)