Sidor

18 november 2010

Tema fredag - silhuett

27 kommentarer:

Benny sa...

Fantastisk bild, färgtonen är magisk. Jag blir glad :)

Leena sa...

Vackert! En så härlig lyster himmeln har. Fast molnet tycker jag ser lite hotfullt ut ...

Unknown sa...

Morrn.

Jättefin bild, kan det vara i Italien?

Ha de bra.

Hasse A


PS. Det var jag som tog bort min kommentar, det blev så många fel....

Jah Hollis sa...

Det var en skarp och fin siluett mot den gyllene himlen. Vackert.

Pumita sa...

Så läckert! Jag vill genast veta var bilden är tagen. ;)

Anni sa...

Hoppsan - jag tog bort Pysselfarmors kommentar när jag skulle ta bort Hasses första!

Pysselfarmor har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Tema fredag - silhuett":

Vilken guldhimmel det var här - nästan som att det brinner - och molnet med solen därbakom...å så tycker jag mig se en kyrkas silhuett....så vackert det här är!


Och fotot är från Frankrike, jag står utanför Carcasonnes mäktiga stadsmur och ser mot solnedgången.

Camilla (Rantis) sa...

å så vackert och fridfullt....

Tove sa...

Vacker och så ensamt huset ser ut, innan man börjar titta ordentligt och ser att det är en massa andra hus också...
Skarp bild! :)

B i r g i t t a sa...

Du lyckas alltid få så fina kompositioner :)
Riktigt dramatisk siluettbild här.

http://foto.rudenius.se/post/2010/11/19/Tema-Fredage28093Siluett.aspx

Susjos sa...

Oj,vilken siluett!
Just ja..jag ska länka till dej från min blogg också,så jag är med i tävlingen med smyckena...lovar!

Ika sa...

Så vackert och fint ljus i din bild.

Anne-Lie sa...

Ja du den bilden går inte av för hackor inte!

Marie sa...

Attans så vackert. Vilken himmel!

sinneskatten sa...

Sååå fin jag bara njuter av din varma bild.

Pialotta sa...

Fantastisk bild.. vilka siluetter:) Ha de..

Monica o Jacob sa...

Riktigt vackert, härligt med det mörka molnet över husens siluetter;-)

Sandbergs Fotoblogg sa...

Vilket ljus, Magic moment!

LissenTo sa...

Åh vad vacker siluetten blev och huset ser så litet ut.

Trevlig helg, önskar jag dej.//Lissen

Anonym sa...

Wow, vilken snygg bild och vilken himmel, riktigt läcker.
Ha en fin kväll och helg.
/Helena

Cecilia Artista sa...

Vacker siluettbild med fina färger!

Anonym sa...

Vilken dramatik i ditt foto. Man väntar på att molnet skall öppna sig ovanför husen.
Trevlig helg

Ninne sa...

Vackert o fridfullt
Kram Ninne

Mona sa...

Både fridfullt och dramatiskt på samma gång. Vacker bild.

Beppan sa...

Oj - ljus - färger - dramatik...
Så Vackert!!!

Elisabeth sa...

Vilket ljus och härlig kontrast du fångat

Erik "Semlan" sa...

Ah, vilket snyggt foto. Så du var uppe vid medeltidsborgen i Carcassonne? Antar att dalsänkan är mellan siluetthusen på fotot och där du stod. Gillar ljuset i fotot.

Elisabeth sa...

Vilket härligt varmt ljus du fångat!